Nu bor man med syster.

Så nu bor man med syster, har väl gått rätt bra hittills. Kan ju iaf inte bli värre än det redan blivit. ;p
Nu bor jag typ i halva sovrummet om inte mindre. Men om några månader kommer det väl fixa sig med allt. I guess.
Har iaf inte internet nu så jag kommer bli tokig när jag int ens har nån funkande tv här inne. Gaash.
Men pappa och mamma kommer imån så då får väl han försöka fixa igång internet. Hade ju som vart great.
Klippning imån oxå och dratta runt på staden med mamma, måste hitta ett par skor! Panik snart.
Annars är det väl int så mycket, ingen skola och bara kunna ligga hemma å jäsa, men hur kul är det då. Blir ju galen efter ett tag. Och vad ska man göra efter fredagen...helgen..Inget mer sommarlov har man juh, så måste hitta ett jobb undre juni iaf. Måste ha pengar, annars flytta hem till föräldrarna?
Känns som lite väl onödigt att flytta hit då när man ändå sen kanske måste flytta iväg, men jag vill inte bosätta mig i Kiruna igen. Booooring!

Yeyye, nu ska jag väl ta å kika lite tv, för nu har syrran vaknat.

-Over and god morning.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0