Nattuggla.

Idag har man vart med Sofie å gänget. Drattat på staden och sen hamnade vi på Annis och käkade. Länge sen man var där oxå.
Sedan hängde jag med Sofie när hon skulle dansa, Var skita skoj å kika på. (:
Dom var då jätte bra, men jag tyckte då om pardansen mellan Sofie och Alex var bäst. Diggade den. (:
Men får se den bättre med hela utstyrseln på tordag.

Jahapp, men nu sitter man hära iaf efter att försökt att somna, gick inte så bra är inte ens trött. Så tänkte kika lite på tv å förhoppningsvist bli trött, men icke. klockan nu 6 på morgonen å jag är pigg som en ärta. ;p
Helt sjukt! Och jag som ska upp tidigt imån oxå för att dra på stan med Sofie. Men visst ofta det kommer gå, kommer aldrig vakna. ;p

Menmen..int så mycket att göra nått åt, att vara nattuggla går ju som i familjen, jag och syster är lika som bär när det gäller att inte kunna somna. Jobbigt värre.

-OverAndGodnight.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0