Irriterande.

Vaknat väldigt tidigt idag, enligt mig. ;p
Men skulle på staden å fixa lite grejs men allt gick åt skogen efter bara ett telefonsamtal. Fan!
Blir så jävla irriterad. Hur fan ska jag nu klara mig. Om det inte löser sig när jag kommit till Kiruna, ska dit redan på måndag. Så kanske det blir att flytta tillbax till mamma å pappa. Nooo i don't want to!
Kommer bli tokig. Inte så skoj att behöva flytta hem igen efter man bott typ 3 år själv. Å måste lämna allt hära. Nää mitt liv är nu här i Luleå.!

Inte gjort så mycket annars idag, vart hemma och städat. Disken äntligen bortfixad. Skönt.
Å snart till staden och träffa älsken. Sen vette tusan vad som händer.

-OverAndFuck.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0