In Kiruna.

Det blidde ingen Kiruna igår. Micke hann som inte komma hem från jobbet å på så sätt missade jag tåget. Gaah. Men nu är jag iaf hära. Tog bussen med all packning i morse. PANIK nästan dära. Hatar att åka buss med packning. Helt sjukt. Men iaf så gick det bra, kom till tåget, men tusan då det var tungt, kissen väger ju ton!
Hann träffa Emelie innan tåget for. (:

Men hära är det då varmt! Kokar snart ihjäl. Men ändå väldigt skönt att få komma hem igen. Var länge sen jag var hära för att stanna länge. Men snart blir jag säkert less på att vara hära, det bara blir så. Allt tjat å bråk som alltid kommer upp. Irriterande!

Men det ska väl gå bra. ?

Nu vette tusan vad man ska göra. Troligen ringa Sofie. Skulle som ringa för nån timma sen. ;p

-Over and Out.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0