Rummet klart snart. ?

Hoff, städat och packat upp allt grejs som mamma och pappa kom hit med i morse. Så man har vart uppe med tuppen och känner mig väldigt trött efter att man som vanligt gick och la sig sent igår. Typiska jag när man väl vet att mamma alltid vaknar så himla tidigt och måste börja grejsa tidigt, så man får aldrig sova ut. Gaah! Men har iaf kunnat hålla mig vaken, höll faktiskt på att somna dära vid 12 tiden då jag och syster kikade på en serie. Jag klarade det, men syster hon somnade.

Men iaf så har man nu fått lite ordning på sitt rum. Känns skönt. Och tror inte denna möblering kommer hålla så länge, vill redan fixa om hära. Sängen är alldeles för fel! Komma kunna sova?
Ska nu joina syster vid tv:n sen blir det väl sängen.

GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0