Helgen är över.

Söndag och helgen är över. Fredagen blev först lite festande hos Tanja for sedan in till staden till Annika och fortsatte med mina egna kompisar. Var riktigt trevligt. Fick träffa lite nya people som var trevliga, även Emppos kille hon har på G. -Han var då riktigt söt. (:
Vidare till kalaset, och väldigt bra att hon bor så nära när man ej var så stadig på benen. haha. Men vi kom iaf fram och jag drog och träffade älsken. Hängde med honom bakom, jadu vad man nu ska kalla det och drack lite granna och hade det trevligt. Men dåligt var att jag då tappade bort alla andra. Inte alls skoj.
Skulle även kolla Takida, det enda jag egentligen väldigt gärna ville se, men icke. Missade dom totalt. Irriterande som in i bomben.
Menmen bättre lycka nästa gång. haha

Lördagen blidde fest hemma med syster och co. Var riktigt skojssigt. Men fick även veta saker som jag inte alls vill veta. Hojja.
Taxi in till kalaset och hann med att åka lite karuseller. Batman igen och även virvelvinden, inte alls att rekomendera när man ej är nykter. Jisses!

Men iaf var helgen skoj och vissa grejer får man helt enkelt ta å glömma.
Mår för tillfället skita dåligt, men påväg att bli bättre. Goddigoddsi.
Nu ska man ta ett bloss och bara ta det lugnt.

-TheEnd.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0