Tisdag.

Inte blev det att vakna tidigare, klev upp vid halv elva. Lite väl sent men skönt att få sova länge iaf, men egentligen ingen vits när jag är lika trött när jag går upp sent som tidigt. Menmen..

Så inte har jag gjort speciellt mycket. Har iaf hunnit sticka lite på Linus mössa så den är väl klar senast i morgon, i hope. ;p

Blev just klar med att göra mig fin, ^^ så nu sitter jag här framför datorn igen och små kollar på tv:n.
Ska om ett tag käka lite innan jag drar till jobbet.

Blev ett väldigt underhållande inlägg men har inge mycket att skriva då det inte händer nå intressant. ;p



Kommentarer
Postat av: Liinus

senast immorn har gått en vecka nu ;P

2010-01-19 @ 18:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0