Torsdag.

Var som sagt i Piteå och jobbade igår. Inte det roligaste! Vi kom dit och fick höra en massa regler som jag själv tyckte var väldigt töntiga. Menmen... Sen att en "jobbargubbe" nästan blev förbannad på mig för att jag sa en sak på fel sätt. Alltså herregud säger jag bara.

Så nu efter jag fick uppleva gårdagen uppskattar jag våran Willys så mycket mera. Vi har det mycket bättre! 

Och så ska jag sluta klaga på våra kassor, för dom i Piteå var hemska, visst det är väl att man inte är van vid dom men scannern den var verkligen på fel ställe. Man satt ju helt snett för att ens nå den när man skulle blippa in varorna.

Och vi ska ju få nya kassor och det blir nog likadana så nu ska jag sitta i kassan och bara njuta av tiden vi har kvar av dom. Haha
-

Annars kom jag hem vid elva tiden och jag kan verkligen inte sova direkt jag kommer hem så somnade sådär vid ett tiden och upp skulle jag vid åtta. Och det är alldeles för lite timmar för mig. ;p
Så var lite halv död på jobbet idag men det gick ändå bra och inatt kan jag sova länge för jag börjar inte förrän kl 14.00 imån.

Men nu ska jag ta en kokhet dusch sen blir det sängen.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0