Onsdag.

Redan ondag igen och dagarna bara rullar på.
Var och tränade i förrgår och igår och nu har jag extrem träningsvärk i benen. Himla jobbigt men det går ju över som tur är. ;p

Sov till 10 idag och det var behövligt, har vart så himla trött på sistone så nu har jag lite mer ork.

Är iaf nu färdigfixad och väntar på att vi ska fara till Piteå om sådär en timma och jobba.
Dom har nyöppning på Willys där och dom behöver lite extra folk så fyra av oss åker dit idag och hjälper till..

Men slutar först 10 ikväll och är väl hemma efter 11 nått så blir inte många timmar sömn i natt heller då jag ska upp vid 8 i morgon och jobba. Menmen..

Kan bli roligt med lite omväxling bara att jag har ju ingen aning hur det ser ut där eller hur deras kassor funkar men det ska väl inte vara så annorluna. Bara att det kan bli lite tjorvig om en kund frågar vart en vara ligger. ;p

Nu ska jag nöta framför tv: och vänta på att tiden ska gå.

Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0