Fredag.

Kom hem för sådär 40 minuter sen efter att ha jobbat i fem timmar, himlans mycket folk idag iaf men det var ju väntat.
Men det gick bra fast jag har lite ont i axlarna nu menmen...
Sen kom Linus och hämtade mig och vi fort och hämtade kinamat och satte oss framför tv:n och började kolla på serien "The Legend of the seeker", den funkar men lite seg sådär. d;

Men maten jadu, den var först god sen började illamåendet och jag kunde inte äta nå mera. Alltså ska jag inte kunna äta det nå mer heller. ?! Snart får jag väl leva på mackor & O´boy, det är det enda jag inte mår dåligt av. Hojja!

Nu ska jag fortsätta kika på tv sen blir det troligen att se nån av de 15 filmerna vi köpte medans vi väntade på att maten skulle bli klar.

Tjoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0