Torsdag.

Torsdag igen och tvättning pågår. Men snart klar iaf. Hoppas bara att kläderna blir torra denna gång. Fick ju byta tvättstuga när det nya systemet började och maskinerna i denna tvättstuga är skit. Kläderna är dyngsura(?) när man plockar ut dom så dom hinner ju inte ens bli torra. jobbigt värre. Så ska ringa lulebo och be dom antingen fixa maskinerna eller så får jag flytta till andra tvättstugan. (:

Menmen...kom just därifrån och gissa vad jag såg där nere i källaren. En katt. En svart katt som liknar Lucifer väldigt mycket. Stackarn är fast där nere då ingen dörr är öppen men jag funderar på hur han har kommit dit ner. Men fick iaf reda på att den är en gubbe som äger katten och han verkar inte bry sig så tror nästan att det är han som stoppat ner katten dit ner. Hemskt! Sånna människor ska fan inte ha djur!

Men ska hämta upp tvätten om 40 minuter och ska då ta med lite mat till han. Hoppas bara att han vågar äta. (:

-

Annars fortsätter livet som vanligt. Jobbar och mår bra. Ingen smittning här inte. Trodde faktiskt att jag skulle bli sjuk där ett tag men inte det. (:
-

Var på bio igår och såg New moon. Alla verkar ju avguda den filmen och har sagt att den är såååå bra. Så jag hade ju höga förväntningar och vilken besvikelse. Visst nå var filmen bra men efter vad jag har hört hade den kunnat vara så mycket bättre. Menmen...nu har jag sett den iaf.

Ska nu ta och plocka undan här lite. Ser fan förjävligt ut. ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0