Helgen i ett nötskal, inte ett skit har hänt. ;p

Har varit ledig i tre dagar nu och får se om jag även är ledig imån. Hade vart skönt men bra att jobba oxå. Behöver pengar, har en massa jag vill köpa så. (:

Annars i fredags blev det lite tårtbakande. Gjorde två tårtor åt Linas dotter. Dom blev väl helt okej men jag hoppas bara att dom smakade bra.
Här är dom iaf.

 

-

Resten av helgen har det inte hänt mycket. Vart hemma och kikat på film för det mesta. Hade velat hitta på nått skoj nån gång.

Mamma kommer iaf idag, i think. Om det inte blev ändrade planer. Så får se om man får träffa henne. En viss person ska ju ha all jävla uppmärksamhet så kommer säkert inte ens få träffa henne. Menmen...jag börjar bli van. :/


Vette tusan vad jag ska hitta på nu då. Linus är ute och gör en massa ärenden och här sitter jag och är väldigt uttråkad! Några ideer på vad man kan göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0