Söndag.

Det blev visst lite melodifestival kikande + lite festande igår. Och det var ju den näst sämsta låten som vann och den sämsta som kom tvåa. Vem fan röstar egentligen och hur fan tänker dom. Dom var ju inte bra överhuvudtaget!

Menmen..blev sen krogen och det sög. Men jag har insett att jag har kommit förbi det där stadiet att festa och gå ut på krogen var eller varannan helg. Det är helt enkelt inge skoj nå mera. Visst kanske ta nån cider eller nått och bara umgås lite det går ju, men inte dricka sig helt berusad och må skit dagen efter. Nej tack!

-
Idag vaknade jag rätt tidigt igen, känner mig inte ett dugg utvilad.
Har vart en sväng och kikat lite i affärer med mamma sen har jag bakat muffins med glasyr och lite strössel på. Jag tyckte dom var goda men vad ungarna tyckte det vette tusan. ;p

Har ingen alls aning vad jag kan hitta på nu. Ska väl hjälpa Sofie flytta vid 6 tiden om det nu blir så. Men måste hinna se hennes lägenhet innan jag åker iaf. Men åker ju först hem imån kväll så borde hinna.

Nu göra nått. Tjo.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du kan ju ta och ringa mig i helg ;P

2009-03-21 @ 01:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0