09.03.30

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag här.

Har egentligen inte hänt så mycket. Jag jobbar på så att jag har ont i hela kroppen men pengar ger det iaf. hahah
-
Var på marknaden i lördags med Linus och vi köpte alldles för mycket. Aldrig handlat för så mycket på en marknad. Men alltid skoj att shoppa. ;p Blev iaf lite kläder,ett par mjukis tofflor, 2 väskor, grejer till lägenheten, kaffeost och lite små onyttigt grejs.

Efter det for vi en sväng till storheden, blev lite små grejs där borta oxå men inte så farligt.
-
Annars är jag ledig idag och har kikat en film och målat klart skåpet. Det blev så fint. (:
Så vad jag ska göra nu vet jag inte men kanske slå på en film medans Linus åker och hjäpler han mamma flytta in alla saker i lägenheten efter den har blivit renoverad. För jag, jag ids då inte åka nånstans idag. d;

Annars inventering imån. Jobbar mellan 9-14 & 18-23. Jätte skoj, verkligen. Det värsta är ju egentligen kunderna som kommer vara där medans vi räknar, kan bli lite väl jobbigt. Menmen..

Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0