Onsdag.

Jag har jobbat väldigt konstigt den senaste tiden. Hade kunnat jobbat mera om det inte hade varit för allt fixande för resan plus flytten som börjar närma sig. Bar 21 dagar kvar tills vi har våran nya lägemhet. Vad jag längrat!
-
Idag har jag iaf vart ledig och jag har tvättat och packat kartonger för fullt. Snart är hela lägenheten full av kartonger och säckar och vi är inte ens klara. Men det ska nog gå bra. (:

-
Gjorde en willystårta till jobbet och det blev en succe. Dom blev riktigt glada. Så det var roligt för mig. :)


-
Men nu ska jag fortsätta kolla på Greys anatomy och sen kanske fortsätta grejsa om jag inte är alldeles för trött.
Imån ska vi iaf gå och kika på nån sista minuten resa. Håll tummarna att vi hittar en riktigt bra.

Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0