Resan.

Äntligen onsdag och vi flyttar idag. Väntar på att Linus ska komma hem från jobbet sen ska vi fara och hämta nycklarna och börja slita. Ska bli skönt när det är klart.
-

I tisdags förra veckan åkte ju jag, Lotta & Andreas till Stockholm. Resan dit gick fort och vi låste in våra resväskor och for till Grönalund.


Väl där åkte vi den omtalade Insane. Och den var vekligen helt galen. Trodde allvarligt jag skulle ramla ur och dö. ;p
Aldrig mer säger jag då.
Sen blev det en massa mer åkande och sen en matbit innan vi började gå in mot staden.

Sen började allt tjorv, skulle först sova hos nån i strängnäs men det lockade inte så mycket så mamma fixade ett hotell till oss just bredvid arlanda. Men att ta oss dit var var en evighets klurande tills vi insåg att det gick en gratisbuss till hotellet.
Kom dit och hotellet var verkligen super. Så första gången jag sov på hotell. (:

Kikade lite tv innan vi gick och la oss.

-

Fick stanna på hotellet tills klockan fyra istället för tolv för den snälle ägaren.
Så vi tog det lugnt tills vi for till arlanda igen.
Bara att börja nöta tid, planet till Bulgarien gick inte föränn 7 på morgonen.

Vi hittade våra platser när vi spenderade de miljoner timmarna.

-
Närmare tolv på natten kom Sofie dit.

...
-
Vi försökte sova så gott det gick. Blev väl nån enstaka timma hit och dit.

Sen checka in väskorna och sätta oss på tåget. Äntligen var vi på väg.

Här är jag & Sofie lite väl slitna på morgonen.

-
Känner nu att jag inte orkar skriva allt som hände, varenda dag så allt som allt hade vi en bra och rolig resa.

Hamnade på ett bra hotell utan kackelackor men fick nöja oss med ett myrbo i köket. ;p
Hade en pool utanför och nära till stan där det gick en hel del med pengar.

Det blev en massa drinkar men bara några utekvällar, Bananåkande efter en båt som var kul då vi höll på att flyga av men vi satt fan kvar till slutet. (:

Lite otur hade vi dock med hemresan. Flyget från Bulgarien var försenat i två timmar och sen på arlanda gick det inte ett endaste flyg hem så till slut fick vi ta tåget hem. Men tågresan gick förvånadsvärt fort och vid 7 på morgonen var vi äntligen hemma.

Nu in med lite bilder. Mer bilder finns att hitta på min bilddagbok när jag väl stoppat in dom. d:

"Vägen in till stranden"

Vi fyra. 


 
På väg ut på party.
  



På stranden och kikar artister.
 

Sista dagen i Bulgarien.
 

-
Nu blir det att börja grejsa här. 
 Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0