Onsdag.

Redan onsdag igen.
Skulle egentligen vara ledig idag men jobbar istället för Sussa som är i stockholm.
Är ändå en kort pass, 16-21.15 så inga problem. Har haft stängning hela veckan och stänger även på fredag och söndag, lördag börjar jag 9. tycker det är väldigt tidigt för att vara en lördag. ;p

Är just nå maraton av Veronica mars på tv:n  Kollat på det och har blivit sugen på att den boxen.
Så när jag får lön så ska jag slå till. (:

Gör annars inget speciellt, sitter här vid min nya dator och grejsar medans älsken är på jobbet. Första dan efter typ tre veckor han har vart ledig. Alltid roligt att börja jobba efter lång ledighet. Eller kanske inte. haha.

Ska nu hitta på nått som jag kan laga. Måste käka innan jag ska iväg och jobba för ingen mat rast har man inte. Har bara 15 min rast idag och på det hinner man ingenting.

Så ha det bra.
Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0