Mobil bloggning.

Nu sitter jag än en gång och väntar på bussen. Länge sen faktiskt men älsken är ute och festar så ingen skjuts för mig. :/ jobbat iaf idag. Långt pass blev det. 13-21.15. Inte det roligaste på en lördag men får tänkta på att jag får pengar iaf. Och på tal om pengar fick jag min lön igår och det var riktigt skoj. Massa pengar. (: så jag, linus, lotta och andreas for till storheden och shoppade loss. Sen blev det lite filmkollande igår kväll och nu när jag kommer hem ska jag nog oxå kolla en film om jag nu hinner. Kan inte vara uppe så länge då jag börjar 12 imån, visst det är inte så tidigt men vill ändå få några timmars sömn om jag ska orka med morgondagens jobb oxå. 12-21.15 kommar jag då jobba så hela söndagen blir jag på jobbet. Inte skoj. Men är iaf ledig på tisdag å då blir det kalas för love. (: hoff, 12 långa minuter kvar tills bussen kommer och mina fingrar fryser paj snart så måste sluta skriva. ;p tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0