Fredag.

Fredag idag och skulle egentligen vara ledig men jobbar extra. Måste ju tjäna lite pengar. ;p
Börjar först klockan 16.00 och har redan hunnit diska och städa lägenheten. och även fixat mig så bara att klä på mig och dra iväg. Men bussen går först om lite mer än en timma. Vad ska jag göra nu då?

Har beställt lite tårtbaknings grejer, verktyg, färg och parsipan/sugarpaste igår och kunde inte låta bli att beställa lite idag oxå. Så det har väl gått en tusing till bara det. Lite väl dyrt men då har jag iaf grejer när det är dags att baka. Och nu är det snart februari och alla börjar fylla år. Bara fyra stycken nästa månad. Kan ju hoppas på att jag har tid över efter jobbet att baka lite tårtor. (:

Och nu är det roligare när man kan grejsa till det lite mera oxå.
-
Ikväll händer det inte mycket. Slutar 21.15 och då blir det kanske att kika nån film om jag orkar sen sängen, ska upp och tvätta vid 10 imån. Hojja, inte det roligaste men det måste göras..

Ska nu kika lite tv sen jobba.

Tjo.

Kommentarer
Postat av: Lina

jag har nå modulingpaste du kan ta och nå färg. Vilka dagar jobbar du inte?

2009-01-31 @ 08:46:33
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/
Postat av: S

Vart har du beställt "tårtbakningsgrejjor" ifrån?

2009-02-04 @ 23:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0