Torsdag.

God dag.

Mår skit idag, men det börjar bli lite bättre. Tacka fan för att jag var ledig idag. Hade aldrig orkat gå till jobbet när jag mår så här.

Har iaf kämpat med tvättandet, men var inte mycket tvätt så tog ungefär 2 timmar.
Sen har vi kikat på film, jag och älsken. Han är oxå hemma då han opererade sig igår. Så jag slipper vara ensam idag iaf. ;p

Får se hur det blir i helgen, jobbar ju from imån till tisdag om inte eventuellt extra dagarna efter, så ja får se hur jag orkar. Kanske blir min första sjuk anmälning sen jag började. Ska försöka härda ut.

-
Ska nu ta och klä på mig, fixa mig lite så jag inte skrämmer folk då jag ska promenera till coop och hämta ut ett av mina tre paket jag väntar på.

Tjohej.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har också haft det jättelänge men det har bara varit småsnuttar här och där. Nu har det blivit rejäla attacker/kramper. I november kunde jag knappt andas och låg som en köttbulle, kunde inte göra nå. Det funkar ju inte att ha det så med ellen och elise.

2009-02-05 @ 13:54:31
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0