Söndag.

Nu har jag kollat klart hela säsong 1 av Dark angel. Och vill se den andra nu men jag har den inte. Fatta irriterande. Så håller just nu på att ladda hem den och ska kolla när jag har tid i veckan. Och sen köpa boxen när lönen kommer.

Så idag har jag suttit framför tv hela dagen eller ja sen jag vaknade iaf. ;p
-
Imån är det måndag och jobbet börjar igen. Vart skönt att vara ledig för nästa vecka blir en jobbig vecka.  Men det ska väl gå bra lite trött kommer jag nog vara. Men tur att jag inte börjar alldeles för tidigt för då hade jag vart helt slut väldigt fort.

Men nu ser jag att reprisen av top model börjar så ska slänga mig framför tv:n igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0