Lördag.

Det gick inte alls bra att jobba igår. Kände mig helt borta och såg inte ens kunderna, var som helt suddigt framför ögonen så vid 18 tiden for jag hem och idag är jag oxå hemma. Första gången sen jag började jobba där som jag är sjukskriven.
Känns inte riktigt bra, speciellt inte helgdagarna. Man tjänar ju så mycket pengar. OB vettu. ;p

Menmen...måste nu bli frisk så kanske jag kan jobba imån eller ja får se.

-

Har idag städat lite med gudars vad jobbigt det var. Man ska alltså inte städa när man mår så här. Men dte behövdes verkligen, såg ut som en svinstia. Men nu ä det rent och fint. (:

Sofie är även hon i luleå. hon kom igår men hon var ut och festade så får träffa henne idag iaf. Hon kommer väl hit om ett tag med Natta. Så hon ska få prova skorna jag beställde som typiskt var lite för små. Så jag hoppas dom passar på henne för annars måste jag börja tjorva med tradera eller nått. Gaah.

Ska nu ta och kika på tv och bara ta det lugnt.

Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0