Godnatt!

Det blev inte mycket filmkollande när jag kom hem. La mig i soffan och  somnade nästan direkt. Vaknade några timmar senare och kände mig alldeles slut och känner mig väldans trött än.

Fan om jag skulle bli sjuk igen. Får helt enkelt hoppas på att jag bara var trött och mår prima imån. ;p
-
Imån är jag ledig, och hopas att jag får vara det oxå. ;p
Så blir hemma och tvättar och bakar tårta, men innan bakandet måste jag ta mig till coop och köpa lite grejs som inte fanns på willys.
Måste även köpa kattsand men det är så jävlans tungt så jag kanske blir tvungen att ta bussen hem.
Känns så onödigt at bara åka två hållplatser men gud så mycket lättare.

En gång gick jag faktiskt hem med en sån där tung påse och mina armar höll på att gå av. Jisses! Och jag sa då aldrig mer. Och det ska det inte bli heller. haha
-
Men nu börjar klockan bli mycket, fastade framför en blogg men nu ska jag ta och borsta tänderna och krypa ner i sängen bredvid älsken.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hojja det är riktigt obehagligt sådant där. Jag hoppas då att det är det fel som dom tror. Det är bara att vänta på remissen på ultraljud.



Men vad typiskt. Var ju till kiruna ihelg och in på frasses och spanade efter henne där men då förstår jag ju varför hon inte jobbade. ;P



Du borde skaffa dig en pulka så kan du dra kattsanden. :D Fin fint!

2009-02-12 @ 08:58:58
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0