Valborg.

Igår kom vi inte ut från willys föränn vid halv 10. Fan vad jag hatar kunderna just vid stängning. Att man storhandlar fem i 9, vem fan tänker så!
Vi får ju inte gå hem föränn alla idioter är ute. Gaah. Var riktigt irriterad igår.
Och dagen började ju inte bra heller för en viss persons idioti. Att man beter sig så där. Prata högre och emot en så man hör vad du säger så behöver man inte fråga vad du säger hela tiden. Är det så himla svårt.

Whatever. Idioter finns överallt i guess. Men man kan iaf försöka göra det bästa när man jobbar med så många.
-

Idag och även imån är jag iaf ledig. Så utgång ikväll. Först lite grillning hos Lotta & Andreas sen Stuk efter det. Och jag hoppas verkligen det blir en höjdar kväll för känner att jag behöver lite skoj just nu.

Skulle egentligen ha jobbat imån men Sussa tog mitt pass. Tack!
För jag vill då inte komma till jobbet bakis. För det första är det väldigt jobbigt och sen ändå ingen respekt mot kunderna när man stinker alkohol. Så nejtack.
-

Ska nu ta det lugnt nån timma sen blir det in i duschen och börja fixa sig.
Ha en sån rolig valborg. För det ska då jag ha! ;p

Tjohej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0