Torsdag.

Har vart ledig väldigt mycket dom senaste dagarna men det har varit skönt. Men nu väntar en hel helg och några dagar till att jobba. men det ska nog gå bra. ;p
-
Igår var jag på stan en sväng med Lotta, köpte mig ett par nya skor...igen, lite smink och en typ tröja. (:
Senare på kvällen gjorde jag en tårta till Andreas och Linus gjorde en smörgåstårta. Vi får se senare idag hur dom smakar.
-
Alldeles strax kommer en kille och ska kolla på lägenheten, jag hoppas han tycker om den och så kanske vi får iväg den tidigare så vi slipper två hyror i juli. Hade ju vart så himla typiskt.

Menmen ska nu invänta honom och sen ner en sväng till tvättstugan och fixa det sista.

Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0