Måndag och en massa tårtor. (:

Nu har jag plockat undan i hela lägenheten, bara disken kvar men det får Linus ta när han kommer hem. ;p
Det kommer en kille och kollar på lägenheten ikväll så lite städat kan det väl vara.
-
Annars skulle jag vara ledig idag men dom ringde igår och det är inte ett så långt pass så varför inte. Ska försöka om jag orkar jobba så mycket som bara den denna månad så jag får mycket pengar om två månader. Ska försöka slå lön rekordet. d;

-
Har inte skrivit på en evighet här.. för nån vecka sen så fyllde ju Andreas år och så här blev tårtorna vi gjorde till han.
  Vanliga tårtan.                       Smörgåstårtan.
 

Båda var goda så vi lyckades igen. haha.

-
Sen i lördags for vi till Piteå för ett barnkalas. Neo fyllde 4år. Så grattis till han.
Var väldigt mycket barn där men vi var inte där så långe så jobbigt blev det inte. ;p

Anette gjorde en tårta denna gång. Och så här såg den ut. Väldigt fin enligt mig. :)

Eller vad tycks?

-

Annars händer det inte mycket. Var ledig hela helgen så det var skönt men jobbar denna och det är inte nått jag ser fram emot men är ledig torsdag och fredag då vi ska ut och festa lite och när jag är ledig dagarna innan kanske helgen inte känns så jobbig. Får jag hoppas.

Men nu måste jag ta och göra mig i ordning och sen fara till jobbet.

Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0