Söndag.

Redan söndag idag och helgen har gått snabbt. Önskar att det hade kunnat förlängas med en extra dag. (:
Annars inte gjort så mycket, var hemma ensam igår och kollade lite film då Linus var i skellefteå och kollade på hockey. Helt onödigt då dom ändå förlorade. ;p

Och idag har jag bara legat framför tv:n hitills. Men det tycker jag att jag får göra när jag sliter på vardagarna. d;
-
Praktiken blir troligen förlängd en månad till på Willys och efter det får jag en anställning om han nu inte ändrar sig. Men det får han eller nått väl inte göra. Får se.
Det blir att lära sig kassan lite mera den extra tiden.. För anställningen blir att sitta i kassan.
Men tror ändå inte att jag kommer sitta i kassan hela dagarna i en månad, kommer säkert ändå få jobba där jag gjort i två månader. Menmen...
-

Idag fyller pappa år. Grattis på födelsedagen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0