Godnatt.

Jag har kommit på varför jag just nu är på blogg humör. Linus är ju inte hemma och då har jag ingen jag kan babbla med,om vad som helst, det lilla jag tänker på just den sekunden. Lite tråkigt men då skriver jag här iaf. Men inget intressant tyvärr. d;

Ides inte göra nån middag idag, det blev lite rån och o'boy istället. Var ändå inge hungrig. Åt bara för att det ska man väl göra varje dag.

Annars har jag diskat bort all disk som legat där ett tag. Så nu har jag iaf en kniv att smöra mackan på morgonen. ;p
Vattnade även blommorna. Det var länge sen, fattar inte hur dom kan växa utan vatten.

Är trött nu men det väntade jag mig då jag har klivit upp tidigt i morse så nu ska jag ta och borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och läsa ett kapitel i boken innan jag släcker lampan och försöker somna.
Fast jag är väldigt trött så är det inte alltid det lättaste.
Men nu behöver jag inte tänka på hur mycket klockan är hela tiden och att jag måste verkligen somna nu. För jag har ju sovmorgon imån. :D Vet att jag tjatar men det är bara så sköönt att äntigen få sova ut på en vardag.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0