Onsdag.

Inte skrivit på länge nu, har helt enkelt inte haft nån lust eller ork.
Men nu kom jag igång. ;p

Vart hemma idag som vanligt, bakat en tårta till Lotta som fyller 23 år idag. Grattis!
Senare åkte vi till Anette och käkade tårtan och gav Lotta lite pärlplattor + pärlor som hon velat ha. Hon ska börja pärla som oss. ;p
Men iaf kom hem för en stund sen och har nyss stoppat in en annons på tradera.
Dom bruna stövlarna som jag har stoppat ut tidigare men det blev nå fel och har fortfarande kvar dom. Och glömde bort dom men nu har jag då äntligen stoppat in dom igen. Så bara gå dit och buda på dom. (:
http://www.tradera.com/Oanvanda_stovlar_med_kilklack_storlek_36_-auktion-58253646

-
Har annars inte hänt så mycket...har iaf klippt mig lite. Tänkte bara korta ner "luggen" lite och klantade mig så nu har jag lugg. Men mamma blir väl glad, hon har som velat länge att jag ska klippa lugg. :)
Får väl gå med det nu, man vänjer väl sig och så tokig ser jag väl inte ut. ;p
  Och Lottas tårta. --->  
-
Men nu ska jag ta en snabb dusch innan Grey's Anatomy börjar. Nya avsnitt ju, det kan jag ju inte missa!

Kommentarer
Postat av: Lina

du blev jääääättefin i lugg. :)

2008-02-14 @ 09:55:16
URL: http://d0nnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0