Massa babbel.


Fortfarande vaken, blev att jag fastnade här på bloggen och grejsade lite.
Men en sak jag vill ha fattade jag inte precis hur jag ska göra så älsk får hjälpa mig imån, om han nu fattar. ;p

Fixat en sån där besök räknade, bara för att alla andra har en. haha.
Får se om den funkar så jag har gjort rätt.
-
Hade vart bra om man var så där riktigt nördig i datorer så man hade kunnat göra precis som man vill på sin sida. Vill ändra massor men fattar nada och orkar inte lära mig allt tjafs. Så jobbigt och ingen ork.
Men nångång ska jag vara nöjd. d;
-
Nu börjar det kännas som när jag är i Kiruna, sitta och lyssa på musik sent om nätterna och pillra på tagentbordet.
Känns "bra" på nått konstigt sätt. Trivs bra här i Luleå men vill som ändå ibland till Kiruna. Det känns som om nått fattas här. Jo mina föräldrar och Sofie! Men ändå nått annat. Kanske det bara är själva Kiruna som fattas, kunna gå på långa nattpromenader  i områden som man känner till, där man har vart förut, där det känns hemma.
Det gör det inte hära, inte på samma sätt. Det är det gör som gör det hela så trist.
Och har redan bott här i 4,5 år, hur länge ska det gå innan det känns som hemma hemma. Om ni fattar. ?

Nä hojja nu ska jag sluta skriva massa skit. Vara uppe ett tag till sen krypa ner i sängen brevid älsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0