Godmorgon!

Godmorgon! ♥

Vaknade nyss så morgon är det för mig, känns som bara onödigt på nått sätt att gå upp tidigt då man ändå inte har nått att göra på dagarna. Tråkigt värre!

Göteborg resan blir iaf av om allt går som det ska, har klirrat pengar så jag klarar mig. SkojSkoj!!

-
Skorna på tradera fick jag oxå sålt, inte för det priset jag ville men nu blir jag av med dom iaf, dom bara ligger här och tar en massa plats så skönt är det att dom är borta snart. Kanske ska ta och sälja lite mar grejer som inte används. (:

Men nu ska jag ta och käka frukost och kolla på csi.
See yaa.

Kommentarer
Postat av: H-F

haha. ja, hon var hemsk. d; nej, vi såg henne i sitt kök en gång, det har du rätt i . men köttfärsen var under en lektion.. s:

2008-02-21 @ 13:01:52
URL: http://ishav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0