Torsdag.

Redan torsdag igen och självaste julafton är förbi. Hände inte mycket igår. Var nog den tråkigaste julafton jag har vart med om. Men det hade jag räknat med oxå.
Jobbade som sagt i några timmar och det var ändå några kunder som kom in och handlade stora vagnar. Borde man inte ha gjort det innan julafton.. ?

Tack iaf för alla julklappar jag fick. :)

-
Idag jobbade jag oxå och det var så himlans lite folk så det fanns inget att göra. Så tiden gick väldigt sakta och det var helt enkelt en tråkig dag men vi försökte göra det bästa av allt. ;p

Hittade även 400kr i automaten. Nån som tog ut pengar men glömde kvar pengarna. Hallå?! Det är väl ändå därför man gå dit för att ta ut pengar, hur kan man då glömma dom. Och det är inte första gången det händer heller. Hmm..

Nu är jag iaf hemma ensam och kikar lite tv medans älsken är ute och partayar. Roligt för han men mindre skoj för mig att vara ensam..

Är iaf ledig imån så jag kan vara uppe länge och sova länge imån. Behöver inte alls tänka på klockan dom närmsta timmarna. Skönt! (:

Nu ska jag fortsätta blippa på tv:n.

Tjo.

Kommentarer
Postat av: kitty

hej sussie :) vi borde ses nån dag juh å fika eller nå?? hehe jag e lite smått uttråkad här i boden hehe :P

2008-12-28 @ 23:27:19
URL: http://evilkitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0