Hoppas jag får det.

God morgon eller kanske god dag. ;p

Vaknade inte speciellt tidigt idag heller men skönt att få sova ut.
Ringde iaf Willys om praktik och kanske fullträff på första samtalet för kom just hem därifrån då jag var dit och träffade chefen. Men det är flera som har sökt praktik där så får vänta på hans samtal i veckan, för hoppas verkligen att jag får där för tror jag ändå hade trivts. Han var trevlig och jag gillar ju att jobba i affär så. :)
Men det jobbiga är att jag kommer isf jobba från 8-17. Lite länge tycker då jag när det ändå bara är praktik. Menmen...

Ska nu ta det lugnt, kanske kolla lite serier.. som vanligt..

Tjo.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Klart du får det :) Sååå...vad säger du om Lördag? ;P

2008-08-26 @ 16:29:32
Postat av: Sussie

Jag hoppas det iaf. Lördag, trodde det var fredag??

2008-08-26 @ 21:50:11
URL: http://sadsnowwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0