Onsdag.

Lite uppdatering kanske.
Inte haft lust att skriva på länge eller rättare sagt inte haft nått att skriva, kanske inte nu heller men ändå. ;p

Har just kommit hem från träningen, jobbigt att träna med träningsverk då jag tränade i förgår oxå. Men måste bara komma igång med den nu. Och nu när jag är så peppad så kommer jag säkert börja nån jävla skit praktik eller nått sånt. Min typiska otur!
Men ska försöka träna så mycket det går ändå. (:

-
Annars har det väl inte hänt så mycket, vart hemma, på stan och umgåtts lite med Malin.
Det blir roligare när man gör nått, dagarna blir roligare helt enkelt. Bara det är ett själv val dårå..
-
Nästa vecka blir tatueringen äntligen gjord. Jag som har väntat så himlans länge. Bara inte Thomas blir sjuk eller nått.
-
Ska nu ta och kika lite tv och bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0