Inget att göra..

Tidsfördrivt


FAVORIT...
Färg: Svart & blå. Å allt mer färger börjar jag gilla..
Plats: Kiruna.
Land: Ingen aning
Spel: Inget sådant.
Drog: Jadu.
Film: Finns några bra.
Djur: Katt.
Affär: Har ingen speciell, men Mera mode & H&M går att köpa kläder ifrån.
Serie: Oc men den börjar faktiskt bli dåligare.
CD: Musiken på datan. 
Café: Inte ofta man är på café, men bara det är med dom närmaste så spelar stället ingen roll.
Skor: Har inga speciella nu.
Internetaktivitet: Kolla runt å grejsa.

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Jajamensan
Gnälla: Joo det händer ofta.
Skrika: Om jag är sur eller nått.
Sova: Varje natt
Ha ångest: Ibland.
Skada dig själv med flit: Ja, det har hänt
Ta mediciner du inte borde ta: Nope
Vilja dö: Ja, ibland.
Drömma mardrömmar: Joo, inge roligt alls.
Drömma sexdrömmar: Ja.
Ta droger: Nä.
Försöka vara annorlunda: Nepp
Klä dig i svart: Jo, oftast.
Gå till kyrkan: Nä, om inte på dop å sånt grejs.
Gå i skolan: Nej
Röka: Det händer.
Ljuga: En liten vit lögn kan väl slinka ur mig
Hata folk: Finns vissa personer som man gillar mindre.
Lita på folk: Beror på personen & hur väl jag känner dom.

NÄR...
Åt du senast: Middag vid 6-7 tiden.
Läste du en bok senast: Länge sen nu.
Var du på konsert senast: ?
Köpte du något senast: Igår.
Sjöng du senast: Kan ha hänt idag.
Klagade du senast: Kommer ej ihåg.
Är det sommar: Om nån månad kanske och solen bara gassar.

VEM...
Saknar du: Mina föräldrar och Sofie uppe i kiruna.
Vill du döda: Ingen.
Rörde dig sist: Linus.
Vill du slå: Det håller jag för mig själv
Kysste dig sist: Älsken.
Vill du kittla: Ingen alls
Kramade du sist: Älsken.
Vill du prata med: Ingen speciell just nu.
Skrek du på sist: Var nog mamma.
Vill du vara som: Mig själv.
Vill du bli galet full med: Med tjejorna.
Gjorde dig riktigt glad senast: hmmm?
Fick du sms från senast: Sofie.
Ringde dig senast: Emelie.

HAR DU...
För många vänner: Man kan inte ha för många vänner.
Förföljelsemani: Nepp
Tvångstankar: Njä.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Skadat någon: Ja, både med mening och inte mening..
Färgat håret: Ojaa.
Brutit några ben: Räknas ett ben i skuldran. ?
Några piercings: En massa.
Några tatueringar: Bara fyra hittills.
Egen dator: Yes!
Gjort bort dig rejält: Inte bara en gång
Bra självförtroende: Olika från dag till dag..
Komplex: Vem har inte det?
Kysst någon: Jodå.
Haft sex: Jo.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nä inte idag.
Bjudit ut någon: Nånää.
Varit kär: Japp, är det just nu.
Blivit kär i någon på nätet: Kär och kär, men förtjust.
Dumpat någon: Joo.
Blivit dumpad: joo
Varit otrogen: Har man nog..
Stulit någonting: Joo det har man oxå hunnit med.
Lämnat landet: Jodå.
Rymt hemifrån: Tror inte det.
Tuttat eld på nåt: Jo alltid nått.
Gjort något olagligt: Jo det oxå.

HUR...
Går du: Med benen.
Svarar du i telefonen: Oftast hallå men beror på vem som ringer.
Fördriver du tiden: Ingen aning, men tiden den går ändå.
Mycket pengar har du: Jag är alltid pank.
Bäddar du sängen: Som vanligt.
Ofta diskar du: När jag har tid och lust.
Ofta städar du: När jag känner för det eller när det verkligen behövs.
Många stör du dig på: Några är det.
Ofta träffar du din familj: Sällan.
Mycket äter du: Tills jag är mätt..



Sitter här än en gång då älsk är ute å roar sig med kompisarna.
Lite trist själv men det går oxå. Blir min tur imån. Förhoppningsvist.

Ska nog hoppa in i duschen nu sen stoppa på nån film för
på tv: finns det inte ett skit att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0