Stressigt.

Inte haft tid att skriva hära på evigheter, känns som att jag har alldeles för mycket att göra. Har en massa arbeten och prov inom skolan att göra och lämna in. Men det blir aldrig gjort. 'Det gör jag imån' blir det bara. Börjar bli less på mig själv som alltid skjuter upp allt till sista dagen och då ids man inte heller göra det och så har man en hel jävla bunt att ta sig igenom. Gaasch. Måste bli ändring på det nu!

Lämnat in ett klart projekt idag iaf, fatta skönt det känns.. en sak mindre att göra.
Men annars bara 15 dagar i skolan kvar. Fan vad tiden bara springer iväg..
Vill sluta skolan men ändå inte. Vill inte bli 'stor', inte riktigt än.
Vill spola tillbax några år, visst ha det jag har nu men ändå vara några år yngre och bara ha det skoj och inte behöva tänka på allt tjorv i livet. Bara kunna slappna av, men det blir väl aldrig så nå mer...det blir väl bara värre och värre. Jobbigare och jobbigare. ?


Sitter och lyssnarlejonkungen, länge sen det...och en mysig låt. (:
Men allt kommer tillbax när jag alltid lyssnar på den. För mycket jag bär på inombords som måste ut, men vill inte släppa ut det. Har faktiskt inte tid att bearbeta det. För mycket helt enkelt.
Känner mig tom just nu, på nått konstigt sätt. Nästan obrydd, skiter i vad som händer och sker. Orkar inte bry mig nå mer. Varför ta på sig så mycket när man själv har fullt upp med sitt eget. ?
Äsch what ever..

Vart i skolan idag iaf, klassråd och pratade om studenten, men våran klass kommer typ aldrig fram till nått så inte alls skoj. Hade kunnat ligga hemma och sova istället. Behöver sömn!

Sen in till staden och mötte Sofie vid mc´donalds, hon är i Luleå med klassen och grejsar med nå shit. Kan då inte vara skoj men ändå skoj att komma bort från Kiruna nån dag, men jag jag vill då bara dit just nu. Vill hem!   Innan studenten ska jag fan dit, måste ta mig dit på nått sätt.

Hann snacka med henne i bara några minuter innan dom skulle iväg, sen till blodgivningen med Marri. Hon skulle lämna blod, men inte jag. Hade eller har fööör lågt blodvärde igen.  Not good. Ett bevis på att min kropp inte mår så bra. Men göra åt det egentligen när jag inte har tid? Känner mig för stressad med allt just nu men orkar ändå inte bry mig. Why?

Sen hemåt och bara sitter här och ugglar, kanske måste börja plugga lite tecken nu då kanske. (?)
Hade som vart väldigt bra när man har ett stort prov på fredag och jag kan typ nada just nu, har glömt bort allt känns det som. Men får hoppas att det kommer tillbax när man väl läser igenom det, men när ids man det då. (?) Näää vill ha fritid nu, å göra vad jag vill.
Vill att ska vara soligt och kunna ligga på kullen med vännerna och sola och ha det mysigt. Men nää det får vänta nån vecka. Men då, då ska vi fan! (:

Göra nu då...plugga. ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0