Massa löshår.

Inte hänt så himla mycket dom senaste dagarna, vart typ ledig från skolan och sen försökt plugga så gott det går. Inte det lättaste när det är så himla trist. Men framåt har det gått iaf. Good.
Men dagarna har faktiskt gått väldigt fort denna vecka konstig nog, eller känns det så varje fredag när det är helg igen. (?) Under veckan går det då segt men helt plötsligt fredag då tycker man det har gått väldans snabbt. Men bra det. Bara några veckor kvar, sen börjar 'vuxen livet', undra hur det ska gå egentligen. Vill inte ens veta. Gaasch.

Igår kom då syster på besök och med sig hade hon sitt löshår som hon tvingade mig att sätta in. Lite sent blev det men började då och jobbigt var det. Men när jag väl var klar hade jag inte gjort det så himla bra, var inte alls på g för det och inte alls brydd. Så det såg nästan för jävligt ut. Så bara och börja ta bort det igen, efter några timmars arbete. Fy fan alltså. Klockan var då väldigt sent så gick och sov. Skönt det för var så himla trött, och tidigt till skolan skulle man då imorse. Men orkade inte alls så bestämde mig att det får räcka med att jag går på nästa lektion. Visst kom dit och tyckte jag var så duktig som kom dit efter bara några timmars sömn. Men väl där så var inte ens läraren dära och jag for som bara dit för att prata med henne, så jag drog hem igen.

Och Lotta hon låg fortfarande och sov. Lycko henne säger jag bara. Vill oxå sova!
Men tittade lite på tv och helt plötsligt kollade jag mot henne och hon råstirrade på mig och herregud vad rädd jag blev. Fick nästan en hjärtatack dära. Haha.

Men iaf var inte alls på g men bara och börja fixa med håret igen, och efter nån timma så klart och det blev då bra denna gång. Bra för mig eller för henne för jag hade då inte idas göra om det igen. Never. ;p
Sen for hon hem och jag kom förbi henne senare. Gosade lite med Gucci fick jag då göra, men är då sönderklöst igen. En riktigt jävel är han då. Värre än Lucifer. Konstigt. (:

Sen hem och nu sitter jag hära med älsken som kommit hit.
Najst och se han igen, saknat han så himla mycket.

Jahapp, nu ska man väl tillbax och inte sitta hära hela kvällen.

Hejdå & Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0