Måndag.

Var ett tag sen jag skrev igen, glömmer bort bloggen hela tiden. ;p

Men har verkligen inte gjort mycket på sistone, sen i onsdags har jag som det mesta legat i soffan.
Skadade ryggen på jobbet och var tvungen att fara hem, ryggen blev bara värre och värre och tillsist kunde jag knappt röra mig. Det var hemskt! Trodde allvarligt jag skulle dö eller nått.

Men nu är det mycket bättre men inte helt bra men ska ändå försöka jobba senare idag. Bra att det bara är 5 timmars pass, och ska verkligen ta det lugnt. Inte böja mig ner för mycket helt enkelt. (:
-
Alldeles nyss fick jag ett paket av mamma, ett hjärta med godis i. Tack mamma, du är bäst! <3
-

Ska nu kika lite tv innan jag ska börja fixa mig och dra till jobbet, jag hoppas för gudars skull att det blir väldigt lugnt idag och alla kunder är trevliga. Orkar inte med en massa idioter!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0