Jävla kund och skit dag!

Nu har jag inte skrivit på ett väldigt bra tag. Inte haft nått att skriva om helt enkelt..

Idag skulle jag jobba på som vanligt men hann bara jobba två timmar tills jag fick en helvettes, idiotisk jävla kärringjävel till kund. Gå och dö för fan!

Hon skulle köpa ett par äpplen och hon sa att dom kostade 11,90kr/kg och jag sa helt snällt. "Men jag tror alla äpplen kostar 14,90kr/kg" och då bröt hon ut. Hon blev jätte förbannad och ville inte alls ha dom där äpplerna och skrek att jag skulle ta bort dom. Jag tog bort dom och hon fortsatte att vara förbannad och skulle gå och kolla vad dom kostade.

Hon kom tillbaka med Linda som jobbar i frukten och t.o.m hon blev förbannad på mig för att jag sa fel kilo pris. (Vad jag kände som att hon blev iaf) Va fan! Hon i frukten har varit barnledig i två år och kom tillbaka för nån dag sen och beter sig som om hon är chef och och styr över allt och alla. Så henne gillar jag inte! Hon får helt enkelt bevisa att hon är en pålitlig människa innan hon har en chans hos mig..

Men iaf.. Kunden hade inte behövt skrika så jag hade haft en chans att ringa till frukten och fråga priset så det hade sluppit bli så här. Men jag hade inte ens en liten chans att göra nått innan hon och även hennes gubbe blev arga. Alltså jävla vilka människor det finns. Har dom inge bättre för sig än att klanka ner på oss som sitter i kassan. ÅÅÅÅÅH jag blir bara så himla förbannad.

Så det hela slutade med att jag försökte fortsätta jobba på som vanligt men tankarna for till det som hänt och jag bad Tina byta av mig och gick till personalrummet och då brast det för mig. Kunde inte alls sluta gråta och visste inte vad jag skulle ta mig till. Men sen kom Tina efter och tröstade mig. Tack! Men det blev inte helt bra så kunde ju fan inte sitta i kassan och gråta så Tina ringde till Simon som fick komma in och jobba för mig. Att det finns så bra människor. Det är inte många, men tack för att ni finns. Ni gör det enklare och roligare att komma och jobba.

-
Så bara att ta bussen hem men den fick jag vänta på minst 20 minuter. Men träffade Lisa på bussen och fick prata ut, så det känns mycket bättre nu. Tack Lisa!

-
Så nu är bara frågan. Vad kommer chefen och Theres säga när jag kommer och jobbar imån, eller på måndag då dom kanske inte jobbar helgen. Kommer detta vända mot mig så jag får skit för allt. Pga en jävla kund och hennes äpplen. ?!

Eller så vet dom inget och tror kanske att jag gick hem för att jag mådde dåligt. Men vad dom än vet eller inte vet så hoppas jag att det löser sig. För inte kan det väl bli värsta grejen pga en kund. Det är inte första gången en kund skrikit på mig precis. Men det är fan första gången jag bröt ihop. Menmen...nångång ska väl vara den första. ;p
-

Men nu har jag iaf fått skriva av mig allt skit som bara hänt på nån timma, men det är bara en bråkdel av vad som händer på jobbet..

Att en kund kan förstöra min dag så mycket som hon gjorde.  HATAR, HATAR, HATAR!!

-
Så nu kom jag hem tidigare än tänkt och vet inte riktigt vad jag ska göra, men det blir nog att kura ner sig i soffan och se på en film.



Kommentarer
Postat av: Lina

Ibland så måste dom där försbaskade tårarna få komma.

2009-09-05 @ 18:31:55
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0