Måndag kväll.

Nu är jag hemma igen, sen några dagar. ;p

Jobbar på som vanligt och har fått schema ändå tills i början av december så blir kvar där i några månader till. Väldigt glad för det! (: Man blir ju alltid lika orolig om man får jobba kvar eller inte varje gång schemat börjar ta slut.
Men nu kommer jag ha varit där ett år iaf. Tänk att det snart är ett helt år sen jag började jobba där. Gudars vad tiden går fort. Men jag trivs och vill inget annat än att vara kvar. Men det får man helt enkelt se hur det blir.
-
Linus åkte än en gång till Gällivare i morse och jobbar och kommer hem på onsdag. Så himla typiskt just när jag är hemma. Kunde dom inte ha passat ihop så att han hade jobbat där förra veckan då jag oxå var borta. ;p

Menmen, börjar bli rätt van att vara ensam. Inte lika läskigt om kvällarna.
-
Har öppning imån så ska upp tidigt så hade tänkt ta och krypa till kojs nu och försöka sova.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0