I Kiruna.

Nu sitter jag här i Kiruna. Kom hit vid halv 9 tåget. Umgicks med Sofie nån timma eller så och sen hit hem. Klockan har gått väldigt fort och jag har inte gjort nått speciellt egentligen. Sitter iaf nu och kikar reprisen på en serie jag missade igår då Linus skulle se hockeyn. Men nu åkte Luleå ut så nu slipper jag den på ett tag. ;p

Annars blir jag här tills måndag, tog ledigt den dagen men jobbar igen på tisdag så måste åka hem på måndag kväll, men det känns lite onödigt då jag är ledig onsdag och torsdag igen. Menmen så kan det vara.

Ska försöka hinna göra så mycket roligt som möjligt medans jag är här. Ta vara på ledigheten och inte alls tänka på jobbet dom här dagarna. Måste försöka koppla bort det. Känner att jag behöver det.

Ska nu fortsätta kika på serien sen blir det sängen. Ska sova länge imån. (:

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0