Forts..

Det fick inte plats att skriva nå mer. Hmm.. Men som tänkt ska nu hem och kolla lite tv eller nått och käka en massa onyttigt skit. Men gud vad gott det är. ;p sen jobba imån igen. Men inte så värst långt pass. 15-21.15 fattar inte varför jag alltid har stängning på helgerna. Visst bra betalt men inte roligt då det är enda dagarna älsken är ledig. På tal om nått helt annat känner jag nu att jag hade velat åka till kiruna. Bara ta det lugnt och träffa mamma och pappa. Och sofie såklart. Kanske borde åka nån helg, men känner att det är så onödigt för nån nått bara. Får se hur det blir annars får jag helt enkelt vänta tills jag får semester. Men nu kommer bussen snart och Hojja vad snabbt tiden gick helt plötsligt. ;p tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0