Grattis till mig!

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag sen. Har inte haft mycket att skriva om. Jobbar på som vanligt och de dagar jag är ledig så träffar man folk, vandrar på stan eller helt enkelt ligger hemma och glor på tv:n. Det kan vara riktigt skönt att inte behöva göra ett skit de dagar jag inte jobbar. ;p

Men i torsdags fyllde älsken år. Grattis! <3 Så det droppade in folk under dan.
Gjorde denna tårta till honom.

-
Linus gjorde själv en tårta och då här såg den ut.

-
Och sen när Lotta och Andreas kom så hade även dom gjort en tårta, men en smörgåstårta.
Blev faktiskt väldigt imponerad. Och nu är det så att jag glömde fota den. Men stoppar senare in en bild på den på bilddagboken så ta en titt där om ni vill se den. (:

-
Och idag är det min dag. Blir hela 23år. Känns bara som om tiden flyger iväg. Det var ju fan januari nyss.
Men självklart gjorde jag en tårta till mig oxå. :)


-
Annars som händer är att jag bara har 9 dagar kvar tills jag får min första semester. Ska bli så roligt, speciellt när jag, Lotta, Andreas & Sofie har planerat att åka utomlands. Även min första utomlandsresa isf.
-

Men nu måste jag faktiskt ta och fixa till mig lite. Lotta och Andreas kommer väl när som helst och kan ju inte se ut som ett monster. haha.

Kommentarer
Postat av: L8 & Andreas

Grattis! (Än en gång)

2009-06-08 @ 16:22:36
Postat av: sussie

TackTack!

2009-06-08 @ 16:23:48
URL: http://sadsnowwhite.blogg.se/
Postat av: S

jag vill sååå smaka av den prickiga tårtan!! vilken tid är det fika? och samma här grattis igen ;p

2009-06-08 @ 17:11:57
Postat av: Lina

Graaaattis! ;D

2009-06-08 @ 23:38:54
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0