Gaah!

God morgon.
Ni som kanske har läst alla kommentarer från min föredetta syster undrar nog säkert va fan det är för typ.
Då kan jag bara skriva att hon är helt idiotisk. Och ni skulle verkligen inte vilja känna henne. Hon skulle bara få er att må dåligt. Hon har inga känslor eller empati mot andra människor. Jaa, gör er egen uppfattning. Men det hon gör är fan inte normalt. Men hon är inte normal. Fyfan!
Nu har jag bara två syskon. Det känns mycket bättre att säga. Ska bli så himlans skönt att inte behöva ha den idioten i mitt liv. Hon bara trycker ner och trycker ner människor hela tiden.

Jaja. whatever. Aldrig nått om henne nå mera. Hon är borta från mitt liv. Som luft.

-
Annars jobbar jag idag och ska redan nu börja fixa mig för att dra till storheden och hitta en resväska till onsdag nästa vecka. Då åker vi till Sthlm och tidigt på fredag åker vi till Bulgarien. Ska bli så himlans skönt att komma bort. Och jag hoppas verkligen att vi får det så roligt man bara kan få.

Frukost nu.

Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0