Väntandes på bussen igen.

Slutade för en kvart sen och sitter nu och väntar på bussen som kommer först om exakt 15 minuter. Busshelvete! Annars har det vart helt okej att jobba. Satt i kassan för det mesta och annars fyllt på lite toy och sånt skit vid kassorna. Gick bra och blev väl nått fel här och där. Nu har jag iaf vart med om en surig kund. Bara att inte bry sig helt enkelt. Hon hade väl vaknat på fel sida i morse. ;p tiden rusade iaf iväg och snart är jag äntligen hemma och ska väl sova direkt eller ja försöka, inte alltid det lättaste direkt man kommer hem men börjar 9 imån så behöver sova. På tal om nått annat så fryser jag jävligt mycket att fingrarna snart förfryser så måste sluta skriva nu. 10 minuter kvar tills lite värme iaf. Hojja. Saknar även min äls men han kommer hem imån. Längtar. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0