Lördag.

Lördag idag igen. Har inte alls haft lust att skriva nått hära. det är väl det jobbiga att behöva skriva hela hotmail adressen och logga in. Vore mycket bättre om den kunde sparas och sen bara trycka på ok varje gång. :)

Förra helgen var det ju halloween och det blev lite fest hos Lotta & Andreas hela kvällen förutom nån halvtimma eller så då gick förbi nån annan fest över gården. Men där var det fullsmockat med folk så att det t.o.m var kö till toan. Var som en liten krog men en bar och allt. Han som bor där fick säkert en massa att städa dagen efter. ;p

Annars var det skoj på våran lilla fest. Alla som kom och gick var utklädda, så det var roligt.
Blev sen lite mycket att dricka och jag var så himlans trött. Tänk själv att gå upp vid halv sju på morgonen och sen festa hela kvällen. Det tar på en.;p Så vi for hem däri kring ett tiden.

Det blev lite bilder under kvällen men inte så många jag hade tänkt. Kameran pajjade och mobilbilderna är inte så himlans bra. menmen...här är några iaf.

 
Darth Maul sittandes vid datan.


Jokern.

  
Jag som Sally i Nightmare before christmas.


Linus som en pirat.

  

Och sen några som kikade förbi.
Ingen aning vad alla var utklädda till men på bilden är det en julgran, en lucia, en snögubbe och en penis. Haha. Fick en chock när jag såg han. Såg riktigt roligt ut.

Mer bilder finns på http://sadsnowwhite.bilddagboken.se

-
Annars har jag jobbat på som vanligt. Trivs bra och är roligt oftast. Inte när idiotiska kunder kommer in i affären. Hoff hade man fått säga vad fan man hade velat till dom så hade jag inte vart tyst iaf.

Nästa vecka blir det förhoppningsvist att sitta i kassan. Har nu tre veckor på mig att lära mig allt innan jag ska sitta där och jobba. Men på tre veckor borde jag väl få in lite skit i skallen iaf. ;p
-
Som sagt helg igen. Hinner knappt blinka så är det helg. Känns det som iaf.
Lotta & Andreas var här igår och vi kollade lite film och hade det trevligt tills dom var tvungen att ta bussen hem. Dom borde skaffa en bi. :)

Nu ska jag hitta på nått annat att göra. Kanske stoppa in bilder på bilddagboken då eftersom jag har fått en massa bilder från Lotta från tidigare månader.

Btw. Grattis Lina till bebisen. Hoppas allt gick lysande och att ni mår bra. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0