God morgon.

God morgon.
Vaknade för runt en timma sen. Har käkat frukost, kikat lite på internet, damsugit och plockat in disken. Varit riktigt hurtig tycker jag. d;

Börjar först om 2h 30 minuter så nu vet jag inte vad jag ska göra. Kanske ska ta och byta sängkläder om nu Linus kommer hem idag så det inte är massa katthår där då kissen har sovit med mig hela veckan. Men kommer han hem imån så är det ju lite onödigt då kissen inte kan sova där i natt. ;p Menmen... måste nu försöka fördriva tiden innan det är dax att fixa sig lite och klä på mig att dra till bussen.

Btw så är det alldeles vitt ute. Fick en liten chock när jag vaknade. Så nu är det vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0