Tråkig fredagskväll.


Telefonen väckte mig i morse så har vart uppe
tidigt idag. Rätt bra ändå.
Vart hemma idag å en sväng på stan med syster
och Andreas. Lotta å Andreas klippte sig igår så
blev så sugen på att oxå klippa mig så det gjorde jag
idag. Var faktiskt mer än ett år sen jag klippte mig
så det var väl dags. ;p

Sitter nu hära å gör inte ett skit, pratat lite med Sofie.
Hon verkar ha det bra iaf. Hatar när man inte har nå
pengar för om jag hade haft hade jag åkt tid redan imån.
Vill verkligen dit å träffa henne NU! Gaah. Irriterande!

Tråkigt så vill ha nått att göra nu, nån som har nå förslag
på vad man kan göra en fredagskväll om man är ensam hemma?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0