Irriterande människor.


Fick en tvättid vid 11 tiden så har sprungit dära, så nu får man rena kläder iaf. Skönt. ;p
-
Även fått en praktikplats på Dollar store i två veckor, börjar där nästa vecka. Han jag pratade med på telefonen var väldigt trevlig och tror att det kan bli roligt ändå. Hade han vart otrevlig då ids man ju inte som på H&M, hon i kassan var väldigt otrevlig, vad jag uppfattade det som iaf. Så där vill jag då inte jobba.

-
Fick veta massa grejs idag som man visst misstänkte att man redan visste men ändå inte exakt vad. Så nu vet jag, å kan inte lita på vissa människor nå mera. Ska tänka på vad jag säger innan jag öppnat käften, för det man sagt får men reda på av nån annan just precis efter. Så vissa kan bara inte hålla käften. Blir bara så irriterad!
Och hur kan det finnas sånna som är så himla bra på att snacka skit, fattar inte. Vad får ni ut av det egentligen. (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0