Måndag.

Idag har jag vart på kursen, gjorde inte så mycket egentligen, pratade lite om vars vi hade praktiserat och sånt shit. Gick sen en snabbis på stan och hittade ett par vantar och armvärmare eller vad dom heter. Gratis blev det, då dom kostade 49 och jag hade en 50kr kupong på h&m. Alltid bra. ;p

-
Sen vart hemma nu några timmar, plockat undan lite och gjort undan disken. Så nu ser det rent ut iaf.
Känns alltid bättre när det är rent än när lägenheten ser ut som en svinstia. Men det är inte alltid man ids städa. ;p

Ska nu kika om det finns nått att se på tv:n tills älsken kommer hem. Då blir det väl att laga lite mat. Är hungrig.

See yaa.

Kommentarer
Postat av: S

att ha det städat är alltid trevligt.. tror jag ska gå och göra det jag också :p

2007-12-03 @ 17:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0